woensdag 6 februari 2013

Over polkadotjes en paddestoeltjes ...

Ik weet het, ik weet het ... veel te lang geleden dat ik nog iets gepost heb: shame on me!!!! Maar daar zit mijn zoektocht naar werk voor iets tussen. En ondertussen is het er niet beter op geworden want de dees hier heeft besloten een eigen zaak te starten. Jaja, binnenkort hierover meer. Alleszins, er kruipt veel tijd in en eerlijk ... ik ben ervan geschrokken hoeveel daarbij komt kijken. Maar we houden vol!!!!
De foto's van dit jurkje liggen al even klaar om gepost te worden, maar ja ...
Het jurkje vond ik op Pinterest bij deze madam. Op zoek gegaan naar een patroon, maar ik moest het toch zekerst zelf tekenen! Paniek, paniek. Als basis voor het bovenstuk nam ik een jurkje uit dit boek en hertekende ik het volgens de instructies van de site. De mouwen mochten wat uitgesprokener zijn zoals in het oorspronkelijke model maar dat is dan voor een volgend jurkje.
De beide stoffen komen van het Stoffenspektakel in Mechelen.


Ok, ok, ik weet het: de knop achteraan staat wat te laag, maar ik ga dat oplossen met zo'n haakje bovenaan dus dan blijft het bovenaan toch toe! Tja, mijn gedachten waren er niet echt bij toen ik dat lusje eraan zette. En daarna had ik helemaal geen zin om het los te tornen. 't Is voor ne vaste klant, hè! ;-)

1 opmerking: