woensdag 2 januari 2013

Een super 2013 voor iedereen!

2012 was voor mij een bewogen jaar! Zo ben ik in 2012 gestart als gids bij Vizit, ben ik beginnen naaien (of prutsen?) ;-), heb ik culinair geëxperimenteerd, ben ik ongewild werkloos geworden (en ben ik intussen nog steeds op zoek naar die superjob maar ik voel dat het goedkomt!), heb ik leuke mensen ontmoet en zijn er nieuwe vriendschappen gevormd, heb ik afscheid moeten nemen van dierbaren, ben ik nog eens na jaren in Dublin geraakt en zo terug met mijn Ierse vrienden op stap geweest en genoten van de sfeer daar maar vooral ... ben ik beginnen bloggen! Een hele nieuwe wereld die voor me openging.
Daarom voor iedereen die dit leest en die ik ken maar ook diegenen die ik nog niet ken ... echt een super 2013 gewenst! En dat meen ik uit de grond van mijn hart!
Intussen heb ik op naaigebied niet stilgezeten: de foto's volgen eerstdaags in mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten