woensdag 9 januari 2013

Weer een wandeling op mijn palmares.

De aandachtige lezers onderen jullie zullen al wel gemerkt hebben dat ik gids ben in de mooiste stad ter wereld, Gent! En dit via de gidsenorganisatie Vizit.
Regelmatig breid ik mijn aanbod uit met een nieuwe wandeling: kwestie van zo alle aspecten van Gent te leren kennen. Deze keer - met Valentijn of lievekensdag in het vooruitzicht - koos ik voor Hartstocht.
Een wandeling waar ik heel veel plezier aan heb gehad tijdens het leren. Er zijn veel romantische verhalen in Gent te vinden!!!
Vandaag had ik mijn proef- of testwandeling. Tijdens zo'n proefwandeling word je beoordeeld of je die wandeling wel degelijk kunt geven. U kunt al raden dat ik zenuwachtig was. Ik ben dan ook een pietjeprecies (nog niet opgevallen?) en wil dat het perfect is. Qua voorbereiding kon het niet mislukken, ik had zelfs het sublieme idee om mijn teksten in te spreken op de dictafoon van mijn telefoon. Met als gevolg dat ik tijdens mijn huishoudelijke taken voortdurend luisterde naar mijn eigen stem! Best wel raar om je stem zo in het begin te horen, ik had mezelf gewoon niet herkend! Maar na een tijdje begon ik eraan te wennen en kon ik me louter concentreren op de inhoud. En zo liep ik te leren (tja, met oortjes in die telefoon kun je er een hele tijd mee rondlopen en als multitaskende vrouw dus leren terwijl je afwast, kookt, stofzuigt en de speelkamer voor de tigste keer opruimt). Andere momenten zat ik dan weer met mijn neus in de cursus.

Maar zoals ik al zei, vandaag dus de som op de proef, nl mijn proefwandeling. Ja, ik geef het toe: ik was superzenuwachtig. Maar het is goed gegaan! En daar ben ik zo blij mee. De ambiance was er en het veel leren had me beloond! Het is dan ook een leuke wandeling met boeiende weetjes over liefde in Gent. Weer iets dat ik op mijn palmares mag schrijven.

Interesse om Gent op een superleuke manier te leren kennen? Check www.vizit.be en boek een originele wandeling! De goedlachse gidsen van Vizit leiden je met veel plezier rond in deze mooie stad! Wedden dat je verliefd wordt op Gent? ;-)

5 opmerkingen:

  1. Weer goed gegaan en waarom niet ,prima zo8

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, een tijdje geleden was ik op zoek naar een leuke activiteit om te combineren met een management off site in het Gentse en toen kwam ik ook bij Vizit uit! Door omstandigheden is alles dan afgelast maar ik ga dit dus zeker onthouden voor de toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen, Cindy! Het is echt heel leuk om te doen! We krijgen alleen maar positieve reacties!

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen