maandag 19 november 2012

Hip hip hoera voor Meter S!

Afgelopen zaterdag was Meter S, de meter van Petatje jarig. En de dag ervoor was haar "feestje". Toen ik haar vroeg wat ze wou hebben, kon ze me niet direct een antwoord geven: onze aanwezigheid was voldoende.
Tja, daar stond ik dan. Dus heb ik veel nagedacht en op de ochtend van de dag zelf had ik het sublieme idee om zelf een kadootje te maken van de stof waar ik mijn rokje (zie 1 van de vorige berichten in blog) had van gemaakt. Dus ikke het leuke boek ter hande genomen en de baret gemaakt. Dit vond ik wat te weinig dus heb ik zelf een sjaaltje erbij gemaakt, zo-eentje met een gat erin zodat je het ene eind er kunt doorsteken. Duidelijk?
Gevolg: Meter S heel tevreden (en ik ook natuurlijk). Uiteraard heb ik er ook nog iets anders bijgegeven: we hebben eens de hype gevolgd en de 3 boeken(!) van Vijftig tinten gekocht.



Stof: wollen stof van bij "De Strik" in Ledeberg + een blauwe fleecestof van een fleece-dekentje dat hier nog lag
model baret: dit superboek
model sjaal: eigen ontwerp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten